MBTCH.IR

پرتال جامع علم و تکنولوژی

MBTCH.IR

پرتال جامع علم و تکنولوژی

پرتال جامع علم و تکنولوژی
بایگانی
سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

نرم افزار MathWorks MATLAB R2014b Linux

نرم افزار MathWorks MATLAB R2014b Linux


خرید نرم افزار MathWorks MATLAB R2014b Linux

نرم افزارMathWorks MATLAB  ابزاری قدرتمند برای طراحی و شبیه سازی ماتریس ها می باشد . نام متلب گرفته شده از ۲ واژه ماتریس ( Matrix ) و آزمایشگاه ( Laboratory ) است به طوری که تمامی رشته های مهندسی برق ، مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر می توانند محاسبات خود را با استفاده از این نرم افزار انجام دهند . Matlab از قدیم جهت محاسبات عددی استفاده می شد و با معرفی یک زبان برنامه نویسی سبک چهارم به همین نام توانست طرفداران زیادی را در میان دانش آموختگان رشته مهندسی پیدا کند . نرم افزار MathWorks MATLAB آخرین نسخه ارائه شده و دومین نسخه در سال ۲۰۱۴ می باشد . شرکت Mathworks در این نسخه تغییرات نسبتا زیادی را در ساختار  نرم افزار MATLAB  ایجاد کرده است . رابط گرافیکی نرم افزار تغییر کرده و قابلیت اضافه کردن داده ها با حجم بیشتر به آن اضافه شده است . سیستم به اشتراک گذاری کد یکپارچه شده و مهندسان به راحتی می توانند به تجزیه و تحلیل و شبیه سازی داده ها بپردازند . از قابلیت های گرافیکی اضافه شده در این نسخه می توان به پشتیبانی از نماد ها و متون چند زبانه ، بروز رسانی خودکار تاریخ و زمان ، روش جدید برای بروز رسانی خواص اشیای گرافیکی ، سفارشی سازی تصاویر و … اشاره کرد .

امکان تراکنش داده های بزرگ روش بسیار کارآمدیست برای پردازش مجموعه داده هایی که در حافظه فضای زیادی را اشغال می کنند . اضافه شدن روش های جدید برنامه نویسی مانند MapReduce به طور مستقیم در متلب باعث شده تا فضای کاری در متن داده و پایگاه های داده پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبل داشته باشد .

همکاری و به اشتراک گذاری در این نسخه با اوج خود رسیده بطوری که منابع یکپارچه سازی مانند GitHub به خوبی در نرم افزار پشتیبانی می شوند و در محیط قابل دسترس از جمله Toolbox نرم افزار قرار داده شده اند . همچنین قابلیت تولید فایل های نصبی نیز به نرم افزار اضافه شده است که توزیع و همچنین نصب را آسان می کند .

نرم افزار MATLAB  محصول شرکت MathWorks از پیشگامان ساخت نرم افزار های محاسبات ریاضی می باشد . مهندسان در رشته های مختلف در سرتاسر جهان برای سرعت بخشیدن به روند کشف ، نوآوری و توسعه در صنعت خودرو ، هوافضا ، الکترونیک ، خدمات مالی فن آوری زیستی ، داروسازی از محصولات این شرکت که معروفترین آن متلب است استفاده می کنند . این شرکت درسال ۱۹۸۴ تاسیس شد و هم اکنون دارای بیش از ۳۰۰۰ کارمند در ۱۵ کشور جهان است . درفتر اصلی این شرکت در ماساچوست ایالات متحده قرار دارد .

ویژگی های نرم افزار MathWorks MATLAB :

- طراحی و برنامه نویسی در محیط جدید گرافیکی

- توسطه امکانات اشتراک گذاری از جمله هماهنگی با Github

- تولید خودکار بسته نصبی بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی

- بهینه سازی Toolbox نرم افزار

- بروز رسانی خودکار تاریخ و زبان

- امکان سفارشی سازی تصویر

- امکان تراکنش داده های بزرگتر

- قابلیت استفاده از MapReduce


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی