MBTCH.IR

پرتال جامع علم و تکنولوژی

MBTCH.IR

پرتال جامع علم و تکنولوژی

پرتال جامع علم و تکنولوژی
بایگانی
شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

تاسیسات الکتریکی

تاسیسات الکتریکی

 

امروزه رشد و پیشرفت صنعت برق به عنوان یک صنعت پایه، سبب پیشرفت سریع تکنولوژی و رشد سایر صنایع و توسعه کشورهای صنعتی گردیده است. انرژی الکتریکی نیز به عنوان مهمترین شکل انرژی، نقش بسیار مهمی را در مسیر این توسعه صنعتی ایفا می‌کند. به همین دلیل آشنایی با مهارت‌ها و فنون لازم جهت نصب صحیح تجهیزات و فناوری‌های الکتریکی و نیز بکارگیری اصولی انرژی الکتریکی در ساختمان‌ها و اماکن صنعتی دارای اهمیت بسیاری بوده و در حوزه تاسیسات الکتریکی می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 340 کتاب در زمینه تاسیسات الکتریکی و در موضوعات مبانی و اصول تاسیسات الکتریکی، سیم‌کشی و کابل‌کشی، نصب و راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی، گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع ساختمان، نصب آنتن‌ها و دوربین‌ها، سنسورها و میکروسنسورها، مقررات سیم‌کشی، طراحی و تحلیل الکتریکی، عیب‌یابی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تعمیر و نگهداری تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، محاسبات نصب تاسیسات الکتریکی، مهندسی روشنایی، الکتروتکنیک، بهره‌وری انرژی، فیبر نوری، رله و حفاظت، باطری‌ها، سیستم‌های فتوولتائیک، مهندسی تلویزیون و ویدئو، برق و الکترونیک خودرو، برق و الکترونیک دریایی، سیستمهای وایمکس، سیستمهای بی‌سیم، ارتباطات رادیویی، RFID، سلول‌های خورشیدی، هندبوک‌ها، مقالات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسین، دانشجویان و متخصصان برق و الکترونیک تقدیم خواهد شد.

برای ادامه مطلب و دانلود کتاب ها و مقالات تاسیسات الکتریکی کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی